Werkwijze

Als eerste maken we een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Ik kom dan bij jou thuis om een goede indruk te krijgen van de situatie. Zie je het na het kennismakingsgesprek zitten om met mij aan de slag te gaan, dan maken we een werkafspraak.

Kennismakingsgesprek

Het doel van dit gesprek is om zicht te krijgen op jouw vraag, hoe deze vraag is ontstaan en wat je verwacht en wilt bereiken met mijn ondersteuning. Dit is belangrijk zodat we er samen voor kunnen zorgen dat als ik de deur achter mij dicht trek, je het resultaat kunt behouden.
We maken afspraken over de werkwijze, hoe gaat de samenwerking eruit zien en wanneer, hoe vaak en hoe lang de werksessies zijn.

Werkafspraak

Tijdens een werksessie gaan we aan de slag met opruimen en herstructureren aan de hand van de systemen die bij jou / je gezin passen. Bij voorkeur neemt een werksessie niet meer dan 3 uur in beslag. Hierna zal de efficiëntie waarmee gewerkt wordt afnemen. Met respect voor je leefwijze en je eigendommen maak je zelf de keuzes wat je wel en niet wilt houden, ik motiveer en stimuleer alleen om keuzes te kunnen maken.

Het tempo waarop gewerkt wordt is afhankelijk van verschillende factoren. Dit heeft bijv. te maken met de emotionele lading die de spullen je geven, het tempo waarop je beslissingen kunt maken en je spanningsboog op dat moment. Hierdoor is het vooraf lastig te bepalen hoeveel werksessies er nodig zullen zijn. Vaak zijn deze uren dan ook een indicatie en wordt maatwerk en flexibiliteit geboden.

Maak een website of blog op WordPress.com